Over mij

Mijn foto
Ik ben Cokky van Leersum-Scheer en woon in Gouda. Eigenlijk ben ik mijn leven lang al "creatief" bezig. Ik boetseerde, schilderde, maakte poppen van allerlei materialen en ontwierp en maakte mijn eigen kleding en die voor de kinderen. Al deze creatieve vaardigheden kan ik nu in mijn tassen kwijt. Tassen zijn voor mij creatieve uitingen en als ik nu naar de resultaten kijk, merk ik dat stemmingen heel belangrijk zijn bij het ontwerpen. De een is serieus en degelijk, een ander romantisch en weer een ander explosief en provocerend. En dat is voor mij nou juist zo leuk van het maken en ontwerpen van tassen: je kunt er helemaal "je ei in kwijt"! Drukke dag gehad: het is dan een genot om te relaxen bij het bedenken en maken van een nieuwe tas. Ik geniet van het ontwerpen en maken en ik hoop....u van het dragen van een van mijn tassen! Voor en achterzijde zijn meestal verschillend, zodat u zelf kunt kiezen welke kant u die dag draagt..... De prijzen variƫren van 12 (platte tassen) tot 35 (tassen met borduursel) euro. Wilt u meer weten? Dan hoor ik het graag van u!

zondag 20 juni 2010

Elvis en de Beattles....

Een stukje nostalgie. Mijn ouders noemde de ze "langharig tuig" en als je ze nu ziet... wat waren het toch keurig nette jongetjes.....
Zowel de Beattles als Elvis Presley hoor ik nog steeds graag! Cliff ontbreekt eigenlijk nog aan mijn "sterren-tassen", want ook die hoorde tot mijn favorieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten